کنترل ذهن
6 / 6 / 1390برچسب:,

توی این مطلب می خواهم پیرامون کنترل ذهن با شما صحبت کنم . من به این نتیجه رسیدم تا آدم یک چیز را نبیند ویا نشنود و کلا با یکی از حس های پنجگانه اش درک نکند نمی تواند درباره اش فکر کند . باز به این نتیجه رسیده ام که انسان نمی تواند چیزی را مورد بررسی قرار دهد که وجودش هنوز اثبات نشده است به طور مثال یک پژوهش گر و یا محقق چیزی را بررسی می کند که بداند وجود دارد و حداقل اطلاعاتی در باره ی آن داشته باشد . یادتون گفتم کسانی هستند که می خواهند مارا از زندگی سالم دور کنند می دانید یکی از روش های آن ها چیست ؟ یکی از روش های آن ها کنترل ما انسان هاست که از مهمترین آن ها کنترل ذهن است . اما چگونه ؟؟

اصلی و مهمترین وسیله برای این کار تلوزیون است بله همان جعبه ای که امروزه تو خونه هرکی هست . می دانید زمانی که تلوزیون سیاه و سفید تازه وارد کشور های اسلامی شده بود یه عده از علماء اعتقاد بر این داشتند که تلوزیون همان دجال است اما بریم سر مبحث خودمون ، می دانید کار رسانه های غربی چیست ؟؟ آن ها می خواهند قدرت تفکر را از ما بگیرند ، چگونه ؟؟ زمانی که در رسانه ی غربی مطلبی بیان می شود بی برو برگرد بیننده باید قبول کند آن هایی که هم به سادگی قبول نمی کنند با دروغ های بعدی رسانه ها قبول می کنند .

آن هایی که ما را می خواهند کنترل کنند و می کنند قدرت تفکر را از ما گرفتند و ما را طوری حرکت می دهند که خودشان می خواهند ما در این نظام به طور کاملا غیر مستقیم فقط برده هستیم بدون اینکه خودمان هم حتی متوجه شویم .

این معنا شاید در کشور ما زیاد رنگ و بو نداشته باشد ولی در غرب این رنگ و بو را دارد . آن ها (رسانه های غربی و سیاستمدار ها) بیشتر در رابطه با چیزی صحبت می کنند تا ما را از هم جدا کنند چیزهایی که مارا از بقیه متفاوت می کنه ، این روشی است که طبقه حاکم هر جامعه ای انجام می دهد . اون ها طبقه متوسط و پائین کشور را به جون هم می اندازند تا ثروتمندان پولهایشان را جمع کنند ، می دانید این تفاوت ها چیست ؟؟؟

نژاد ، دین ، قومیت ، ملیت ، پیشینه ، کار ، درآمد ، تحصیلات ،جنسیت

آن هایی که زندگی سالم را برای ما نمی خواهند و فقط فکر خودشان هستند سیاستمداران روی پرده نیستند بلکه آن ها هستند تا فکرکنیم حق انتخاب داریم ولی ما اینگونه نیست ما مالکانی داریم ، آنها مالک کمپانی های بزرگ و شرکت ها و رسانه ها هستندو آن ها تقریبا چیز هایی که می شنویم را کنترل می کنند و ما تو مشت آن ها هستیم ، آ نها بیشتر را برای خودشان و برای بقیه کمتر می خواهند و آن ها نمی خواهند ما منتفدانه فکر کنیم آن ها کارگرانی مطیع می خواهند .

بزرگترین شیوه تفکر آن است که شما فکر کنید آزاد هستید ، شیوه ای از دیکتاتوری بودن در سلول و لمس کردن میله هاست و دیگر اینکه در زندان بنشینید و میله ها را نبینید و تصور کنید آزاد هستید . ما در جهانی زندگی می کنیم که توسط افراد بیمار اداره می شود . آن هایی که همه چیز را برای خودشان می خواهند به این مطلب رسیده اند که باید به توده مردم کنترل داشته باشند و دارند . اصلی ترین وسیله تلوزیون است که مارا با آن شستو شو مغزی می دهند .

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: